Canhan58 Canım 8. Haftamda inanılmaz bir kanama yaşamıştım. Damla damla bile değildi. Doktora gittiğimde bana da aynısını söyledi. Günde iki defa olmak üzere toplamda bir ay Progestan kullandım. Şimdi 22 haftalığız çok şükür bir sıkıntımız yok. Fakat o dönemlerde çok fazla dinlendim, ağır kaldırmadım, iş yapmadım. Lütfen kendine dikkat et ve dinlenmeye bak.