Tuba704 ayy bende yalnizim 😔 yurtdisindan geldim ne komsuluk var ne eltilik var cok kotu bisey boyle 😔 alt komsumda eltim bu arada 🤣
10. Haftama girdim ama migde bulantim 2 gubdur bu saatlerde basliyo, dun cok kotuydum. Ve cok bsieyde yemiyorum hava sicak oldugu icin. Yarin ilk defa cocugumu gorucem ve kalbini duyucam insallah 🙏🏻