11 haftalık hamileyim. Bulantı ilacı kullanıyorum. Hepiniz hangi hap olduğunu bilirsiniz. Anksiyetem var ve önce bunu fark etmemiştim fakat ilacı kullandığımda anksiyetemi tetikledigini gördüm. Yan etkilerinde de yazıyor huzursuzluk, istemsiz kas kasılmaları vb. Buna benzer yan etki yada başka yan etkisini gören varmı? Ben bıraktım kullanmamaya karar verdim. Bulantılarım çok fazla ama bu yan etki beni daha kötü yapıyor. O yüzden kullanmıcam.