eylusko az önce usg çekildim kafası 3 hafta önde çıktı. karın çevresi normal 3-4 gün önde. kilosuda birazcık önde. 27+0 iz . 1080 gram . kafası için genetiktir sorun teşkil etmez dedi ama var mi böyle bi durum yaşayan ?
durukusunannesii eylusko benimkide 2 bucuk hafta öndeydi canım doktorum bu konu için hiçbir şey demedi sorun görseydi söylerdi ertesi hafta detaylımın kontrolü vardı ona gittim 10 güne düşmüş bir de milimetrik ölçümler oldugu icin oynamalarda olabilir fazla takma kafana
Dilekcnkn eylusko Benim ikinci oğlumda 3 hafta önde dediler yoğun bakımda yatacak falan dediler 4 doktora gittim hepsi dedi evet büyük ama bir sorun olmaz dedi çok şükürde olmadı normal doğum yaptım yoğun bakımda da yatmadı bu yüzden umarım sizde de sorun çıkmaz
Puffymom eylusko bizimki de 2 hafta önde gidiyordu .37den sonra 1 haftanın altına düştü. Yapısal diyorlar. Bi de son haftalarda kafadan çok vücut büyüyor eşitleniyor. Önemli bir şey değilmiş yani
Demir2015 eylusko geçen hafta 27+6 da benimkine de 2 hafta önde dedi. Yanımda oğlum da vardı abisi gibi kafası biraz büyük dedi güldü ama abisinin de kafası öyle büyük değil 😂
eylusko durukusunannesii takmamaya çalışıyorum bakalım 2 hafta da 1 gidiyorum kontrole umarim biraz daha normale döner
eylusko Puffymom sağlıklı olsun da çokta önemli değil. belki dediginiz gibi ileri haftalarda bizimki de bütünleşir .🙄
durukusunannesii eylusko burda bir forumda okumuştum 6 hafta önden gidiyomuş birinin sen içini ferah tut canım ☺️
Dilekcnkn eylusko İnşallah bir doktor sadece demişti geri kalan 4 doktor bir sorun olmaz dedi gerçekten de olmadı içinizi ferah tutun umarım öyle bir durum olmaz ☺️