Merhaba anneler🤗
Allah izin verirse bebegim ocak ayinda dogucak. Cinsiyetini henuz ogrenmedik ama ben unisex birseyler almaya basladim. Siz bebekleriniz icin neler aldiniz? Ben 5 tane hem uzun kol hem kisa kol beyaz zibin aldim 0-3aylik birde kisa kol atlet 5 adet. 2 tane 3-6ay tulum 2 muslin ortu 2 banyo havlusu. B tane gri 3 ay kislik tulum aldim🤭 cinsiyet belli olmadigi icin biseyleri almak cok zor bebek reyonlari ya kiz ya oglan.
Hastane cantaniz icin neler aldiniz? Birde ne olur ne olmaz diye yeni dogan icin bebek mamasi almalimiyim?