SedanuKocabey Merhaba anneler. 9. Haftamdayım İki gündür ne yesem çıkarıyorum acaba normal mi ? Öncesinde böyle değildim. Sabahları çıkarıyordum sadece. 😔
1Hanzadehanim SedanuKocabey ya bende 6+5 im bende de inanılma bulantı yemek görmek istememe. Böyle birşey daha önce yaşamadım .ilk evladım da mide bulantısı hiç bilmezdim ama bu başka beni çok yoruyor. Çarşamda kontrolüm var doktorumuza soracağım ilaç vermesini isteyeceğim
Mrlorki SedanuKocabey gayet normal 8.ve 9.haftalar bulantınin zirve yaptigi zaman… bende de oldu geçti şükür 15.haftadayim…cok geçmiş olsun…
SedanuKocabey 1Hanzadehanim evet ben de ilaç kullanmaya başladım 🥰 inşallah rahat geçiririz bu dönemi