SemraErkann Meryemcim hayır tabikide canım can nefs sonuçta bir bardaktan birşey olmaz İnan ben canım isteyince 2 bardak bile içiyorum ama illa asitli içecek içeceksen sade soda tavsiyem yarayışlı ve rahatlama yönünden favori içecektir 😉
Ozgesah355 Meryemcim ben ayda bir 1 bardak olarak içiyorum çok canım çekince hiç de bişi olmuyor beni Rahatsız ediyor sadece midem şişiyor bünyem unutmuş sevdiceğimi 🤣
HamzaEcemSaran Meryemcim bana içme dedi asitli tek içebileceğin şey soda dedi. Yani cola zaten normal şartlarada da tüketilmesi sıkıntı olan bir şey ama siz de haklısınız ben de çiğ köfte diye çıldırıyorum. Zaten etlisi mümkün değil. İçinde Çin tuzu olduğu için diğerlerini de yiyemiyoruz. Ahhh ahhh sonra emzirirken gaz yapar diye yiyemeyiz ne zaman çiğ köfte yicem ben :(
Faziletttt Meryemcim cnm kızımda ilk dört ay her gün içtim çok şükür ki bir sorun olmadı yine içiyorum inşallah oğlumada birşey olmaz
Charlotte SemraErkann hayır tabiki de ne demek, kola gibi asitli içeceklerin içindeki kafein direk plesanta yoluyla bebeğe geçiyor, doktorum kesinlikle yasakladı 9 aydır içmedim içmemeye çalışın sizde yararı yok aksine direk bebeğe geçen zararlı bir şey.
Meryemcim SemraErkann evet soda da içiyorum ama şu sıcak havalarda inanın kola o ladar iyi geliyor ki Allah affetsin 😀😀
BarBeyzazer Arada bir içiyorum hele bu sıcak günlerde o kadar iyi geliyor ki buz gibi kola 🤦🏻♀️ Abartmamak koşuluyla tabi 😁
Melisct94 Bende kola delisiydim canım. Hala canım deli gibi istiyor arada öyle yudumluyurum eşimden falan canın çektimi 2-3 yudum olsada iç birşey olmaz. Ama unutma en asitli ve zararlı içeçek hamileken kola. Aşırıya kaçmadığın sürece sıkıntı yok ☺️
Meryemcim HamzaEcemSaran bende çok yiyordum ama midemi aşırı yakıyordu artık yememeye karar verdim :)
deletedmom31 HamzaEcemSaran ben çiğ köfte yiyorum. Yapan kişiyi tanıyorum içine ne koyuyor biliyorum zararlı oldugunu ilkkez duydum eger zararlıysa bende yemeyi hemen bırakabilirim
Sumeyyye Ben içiyorum önceden hiç sevmezdim kola şuan aşeriyorum resmen kolaya içiyorum yani kasmamak lazım bu kadar
Meryemcim Sumeyyye bende bundan yanayım kesinlikle tamam dikkat etmemiz gerek ama sakınan gözede çöp batar derler ☺️
Sumeyyye Meryemcim yani sadece hamileyiz anormal bişey yok kırılıcak bardakmışız gibi davranmaya gerek yok☺️
Dilekerkan0705 Hergün değil tabiki ama can istiyor bazen bi etin yanında falan içiyorum valla hiçte takmıyorum
Aysegl Ben 9. aydayım hamileliğim boyunca tükettim günde yarım bardak, bazen 1 bardak. Dayanamıyorum ne yapim 🙈🙈
Ntugba Meryemcim abartmadigin sürece bisey olmaz bence canım bende 2 3 hafta da bir yarım bardak içiyorum kolayı bırak hazır meyve suları bile zararlı
Meryemcim Ntugba öyle tabiki ama işte nefis biraz da olsa insanın cenı çekmiyor değil ama daha dikkatli olurum tabiki teşekkürler yorumunuz için :)