sabisss Kizlar ben yaptirdim sanırım en uygun sayfa bu idi yaptirmak isteyenler için 3 lu takım 55 tl kargo bedeli var 11 tl bu kadar oldukça da güzel sayfanın adın susluemzikler instagramda komple takım pahalı gelenler için umArım faydalı olur size
Bsmlh sabisss ben aynısını damladizaynn yaptırdım cnm doğum ne zaman kalın baya pamuklu ama kalın geliyor bilgin olsun
Zehra2938 sabisss ben mi çok pahalıya yaptırmışım anlamadım ya 🤪 gerçi benim setin içinde battaniye yastık falan da vardı ama çoğu kişi daha uyguna yaptırmış
Mucize_ sabisss baya uygun bende arayış içindeyim 😀 daha uygunu varsa ona da bakarım tabi yorumlarda önemli ..
sabisss Mucize_ Ben bayağı araştırdım şuan en uygunu bu canım ama tabi sen bilirsin ben herkes bu uygunluktan faydalansin diye paylaştım