Saniyes öyle korkulacak kadar bi kesi olmuyor bazen kesi atmadıklarında yırtılma oluyor ilk dogumum da doktor kesi atmıştı bebek çıkarken hisetmedim bile sonrasında 6 dikiş atıldı oglumda kesi olmadı ama kendiliginden yırtıldı gı için 4 dikiş atıldı kişe göre degişiyor bence yapıyla alakalı ama attıgı kesiyi zaten hisetmiyorsun o an doktor neyi uygun görürse onu yapıyor şimdiden kendini korkutup bunları düşünme bence 🤗