Busrakrtt Kızlar 18+5 iz hafif geçişimsi bişey hissettim ama dahada hissetmedm onu sizde kacıncı haftalarda oldu , olmalı birde ayda bir gittiğimizden hissedemeyince insan korkuyor maalesef ki 🙈 tetenoz aşısınıda bugun yapmak istedi sağlık ocagındaki ebemiz 🌸
metehaninannesiii Busrakrtt ben 16.haftamda hissetmiştim kahvaltı yaparken baya güçlü vurdu 1 sefer tam vurdu 😂😂tetanoz aşısını tam 20.haftanda vurulmanizi oneririm
midekoruyucu Busrakrtt ben ilk 16. Haftada pıt pıt hissetmiştim 🙈 sonrasında pıtpıtlar çoğaldı minik hareketler başladı 😍
balbocegim27 Busrakrtt şuan 20+6 yiz sabah açken bariz tekmeyi basıyor karnım doyunca duruyor o tekme atsın diye yemek istemiyorum
anneyimmm_ Busrakrtt çok acıyacak mı normal aşı gibi mi tecrübelerini yazsana sonra geri çok korkuyorum da 🙁
Busrakrtt anneyimmm_ anneyimmm_ canımm aşıyı vururken hiç acımadıı (kan alımı ve iğnenin her türlüsünden cok korkarım ağlayarak gittim zaten🙈) hatta dedim hiç acımadı bu kadar mıydı ebede uyardı 3 gün ağrı olur ilacın etkisinden sağlık ocagından eve gelene denk bişey yoktu sonra hafif hafif ağrı başladı bugün maalesef daha cok ağrıyo🙈
Dilekcnkn Busrakrtt 13-14 haftalarda hissettim ilk tekmesinide 18-19 şimdi 23 haftalığım gece gündüz durmuyor 😂
hugeeyedgirl Busrakrtt ilk gebeliğim. İlk kez 18.haftanın bitimine yakın hissetmiştim ben de. Bazı haftalar hiç kıpırdamadı, endişelendim falan ama artık 26.haftadayız, dışardan bile görünüyor tekmeleri 🥰
Caglarmm Biz 17 haftalığız dün gece küçük dokunuşlar hissettim yine hissetmek için sabırsızlanıyorum 🥰
minikbirisi Busrakrtt 18 haftada oldum bende tetanoz aşısı hala da bebeğin hareketlerini hissetmedim 19, haftalık
Haticecakirr Busrakrtt 19.haftamda hissetmiştim daha önceleri bağırsak hareketleri falan sanıyordum fakat net o haftada hissettim tetenoz ilk dozu 21.24 haftalarda yapılması öneriliyor bence biraz daha bekleyin
Busrakrtt Haticecakirr canım ebem 18 -20 haftalarda olması gerektiğini söyledi ve vurundum 2. Doz 22 haftada inşallah🌸
metehaninannesiii tgba715 doktorum bana herşeyin zamanında olması daha iyi ilk tetanoz aşısı 20.haftanda ikinci doz asisi da 1 ay sonra yani 24.haftanda vurul demişti benim ebem de 18.haftada vurul dedi ama ben kendi doktorumu dinlemeyi tercih ettim
anneyimmm_ Busrakrtt annem hiç ilaç hap kullanma daha hafif atlatırsın diyor allah yardımcın olsun buz kompres uygula
Busrakrtt Kızlarr yorumlarınız için cook teşekkür ederim dün yemek yerken barizz bi baskı hissettim cok şükür inşallah böyle böyle hissedişler coğalır pıt pıt bişeyler oluyordu meğer onlarda hareketten sayılıyormş gaz falandr sanıyordum ben🙈