Bugün tam 11 haftalık olduk. Mide bulantısı için prilam dr kullanıyordum. Bugün içmeyeyim bakalım mide bulantım geçmiş mi dedim. Kahvaltı hazırlarken bulaşık makinasının kokusundan dolayı istifra ettim ama onun dışında birşey yok. Kontrolüm 29 Haziranda ikili tarama için gidicem. İyidir dimi bebeğim sizde durumlar nasıldı?