Tamamen vicdanımdan duruyorum bende. Kuaförüme de sordum organik, doğal bi boya var mı diye ne yaparsan yap hangi markayı alırsan al sonuçta içinde belli maddeler var saçının rengini değiştiriyor, açıyor ya da koyulaştırıyor. Samimi konuşmak gerekirse hiçbiri tahmin ettiğin gibi masum değil. O yüzden ha normal boya ha organik hepsi aynı dedi. Benim gibi vicdan yapan anneleri de anlıyorum sabretmek istiyorum ama bi yandan da çok paspal geliyor görüntüm