Skdag
Mrb arkadaşlar!Daha 3 ayımız var Allah nasip ederse ama şimdiden aklıma takılan birseyi danışmak ıstiyorum.Doğum öncesi hazırlıksız olarak uykuda suyumuzun gelirse yatağın batmamasi için nasıl bir önlem aldınız yada almayı düşünüyorsunuz?Alez mi almalı yoksa bebeklerin altını değiştirirken kullanilan bebek bezine benzeyen şey sizce yeterli olur mu?Şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim