SutlacimiYedimmiBen Kizlar 6gun sonra kirkim çıkıyor ve 4gundur yeniden başlayan bi kanamam var ilk gunler normaldi bu iki gundur baya cogaldi ve pıhtıli sekilde gelmeye basladi adet kanamam bile bu kadar cok olmazdi. Var mi bilgisi olan?
Su123 SutlacimiYedimmiBen benimde bugün kırkım bitiyor kanamam devam ediyor anlamadım bende üstte kalsın
SutlacimiYedimmiBen Su123 benim ilk doğumda da 40 tan sonrada kanamam devam etti ama boyle yogun ve cok gelmemisti hic bi kac gun takip edicem azalmazsa doktora gidicem