Kizlar 25 haftalik hamileyim. Cinsiyetini 20. Haftada detaylida ogrenmistim. Erkek demisti yapan doktor. Goztepe sehir hastanesi takipliyim. Buradaki takibimi yapan doktor bir turlu goremedi. Bizim bebek inatci biraz detaylidada cok zor gostermisti. Neyse bugun gittim. Kontrole doktorumun kendisi yoktu asistani vardi. Asistani ultrasonda bakarken kiza benzetiyorum dedi. Dedim detaylida erkek dediler. Ben durusundan dolayi kiza benzetttim bacaklarini toplayip kapatmis bkarmisiniz falan dedi. Ya cinsiyet farketmiyor benim icin ancak hazirligimizi yavas yavas yapmaya basladik erkek oldugunu soyledigi icin. Artik bu durum canimi sikiyo ya sinirlendim sabah sabah bana anadolu yakasinda cinsiyet tahmini dogru yapan bi dr onerirmisiniz rica etsem