Maveraa45 Kızlar 33 haftalığım ultrasonda sezeryan dikişlerimin oradaydı bebeğimin başı ama nstlerde sorun çıkmıyor doktorum da sorun yok dedi ama erken mı gelir acaba hani doktorum sorun yok dedi ama içim rahat etmedi
UFyldz Maveraa45 31de gitmiştik kontrole baş aşağı demişti doktorumuz şimdii 33 haftalığız herşey gayet normal
Menekseyorulmaz Maveraa45 merhaba 🤗 başı aşağıda olması doğum olacak demek değil kanala girmediği sürece hiçbir sorun yok rapor almaya gittiğimde bebeğim tersti kafa yukarıda yani 2 gün sonra muayeneye gittim bebişimin o minnak kafası aşağıya gelmiş 3 haftadır da aşağıda ve hiçbir sorun yok çok şükür siz doktorunuza güvenin buradan ziyade 🌺
77Ozge77 Maveraa45 Benimde çok erken döndü aşağıya başı ama 38 haftalığım sancı hiçbi şey yok. Benimde sezeryan dikişimin orda başı bazen ağrı oluyor bi de çatı kemiklerim ağrıyor baskıdan
Maveraa45 UFyldz aynen Canım benimde sancj agrı falan öyle bir şey çıkmadı Ultrasonu dikişlerimin oraya tuttuğunda kafasını görevi nde doktorum Bende bundan kuruntu yaptım😊
Maveraa45 Menekseyorulmaz çok teşekkür ederim canım içim rahatladı tamda taşınma zamanındayız korkuyorum bu konuda bası asagıdaydı diye
Menekseyorulmaz Maveraa45 siz kesinlikle birşey yapmayın birini bulun eğer benim gibi kimseye ağız egmek istemiyorsanız kadın tütün direk son ayınız heyecana gerek yok ben kendi özel esyalarimi sadece kendim topladım karışmadim geri kalanına sizde öyle yapın 🌺🥰
dlnyny Maveraa45 30.haftamda bebeğimin başı aşağıdaydı ben her gün temizlik bebeğin eşyalarını derken çok fazla hareket ettim bebeğim kanala girmiş sayılır şimdi 2 hafta doğumun gerçekleşmemesi için çabalıyoruz. Bence bir yardımcı olsun yanınızda ev taşımak kolay değil
Maveraa45 77Ozge77 evet canım benimde dikişlerde sızlama yapıyor bazen sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻
[silindi] Maveraa45 33haftalığım. 26. Haftadan beri baş geliş pozisyonda 🙂insanın aklına erken doğum ihtimali geliyor hemen ister istemez ama doktorum alakası yok demişti.
Maveraa45 [silindi] evet korkuyoruz biz hemen evham yapıyoruz alllah korusun oyle bisey olsa doktorlar zaten söyler bize ☺️
Aysnn3705 Maveraa45 bnmki en başından beri hep baş aşağı duruyo nerdeyse doktora ne zaman gitsem başı aşağıd dedi hiç ters görünmedi biz de yarın 33 haftalık oluyoruz şimdiden bş aşağı olması erken doğum belirtisi değildir yani öle olsa bnm en baştan riskli olurdu
Maveraa45 Aysnn3705 sağlıkla kucağına al inşallah canım evet haklısın oyle olsa söylerdi doktorun şans
Aysnn3705 Maveraa45 bazen bnde takıyorum bi anda burda okudukça ya bnde erken doğum yaparsam die kendmi korkutuyorum istem dışı zaten doğum korkum var bide öle yapınca daha da arttırıyorum kendi kendime korkumu
Maveraa45 Aysnn3705 evet canım biz kendımız evham yapıyoruz çok takılıyoruz aslında doktor bisey demediyse sorun yoktur ama
Maveraa45 Menekseyorulmaz canım toplanmayı eşim yaptı zaten gurbetteyiz annemgil burda deil uçakla gidicez de tayinciyiz cunku o açıdan korktum ama doktor sorun olmaz dedi