Merhaba kızlar
2 gecedir bebeğim aşırı hareketli maşallah
Dün gece sabah 4 e kadar hareketliydi uyuyamadım
bu gece de en son 2 buçuğa geliyordu bi hareketlenmeye başlayınca durmuyor 39+4 üm bu arada
doğum belirtisi olabilir mi ki ? düzensiz bi şekilde de kasıklarıma ağrı girdi ¾ kez
nst ye girdim az önce sancım çıkmadı ama 🤷🏻♀️