tazeanneolacam Ben 30+6yım başı iki hafta önde gidiyor . Acaba neden öyle ya doktor genetik olabilir dedi ama yine de korkutuyor bu durum beni
Hayalden tazeanneolacam 26. Haftada bana demişti doktor sonra düzene girdi şimdi tekrar detaylı ultrosana gönderdi eğer beslenemesse de çocuğu alırız kuvezde yaşar dedi