marbling10 Naraaaa bu nasıl bir anket😂 Saç kestirme konusuna gelince şu saçma hurafeden bahsediyorsanız az önce sorana söylediğimi yazayım; Sizce Allah bir canlının ömrünün uzunluğunu onun annesinin saçını kestirmesine bağlayabilir mi?
nevamm1 marbling10 ben kestirdim 12 haftalıkken bu saçma hurafeden hiç haberim yoktu ilk kez duyuyorum zaten psikolojik olarak kötü ve hassas insanlar birde bunları nerden çıkarıyorlar daha önce kaybım olduğu için zaten kalbim ağzımda birde böyle saçma sapan şeyleri kafamıza takacagiz Allah göstermesin öyle bir acı bı daha yaşarsam saçımı kestirdigim için böyle oldu diyecek kadar insanın kendini aklıni mantığını kaybettiği bir süreç zaten neden böyle şeyler uydurup iyice kadınları delirtmeye çalışıyorlar anlamıyorum. 😠
Meless marbling10 çok doğru hurafe olduğunu biliyorum ama cesaretim de yok açıkçası benim😂 allah var gerçekten saçmalık ama nedense kafamıza kazımışlar
iremcannn1907 marbling10 kesinlikle katılıyorum ve de 3. Ayımda kestirdim, yine rahatsız olursam yine kestireceğim.
Naraaaa marbling10 komik bir durum yok yabancıyım bizim ülkede böyle şey yok ama Türkiyede cok kişi yapma falan diyo bende merak edib bura yaZdım.
akgunbirsen Geçen hafta kestirdim valla bizim insanlarımız bu konuda da kadına yüklenip hamileliği ne kadar zorlaştırmış ya. 😄