Nur000 33 haftaligim adet sancilari gibi sancim var dizlerime kadar vuran, belimdede biraz ağrı var. Bunlar doğum belirtisimi? Haftam daha erken korkuyorum. Bide mide bulantim var. Doktora gideceğim bide burda tecrübeli annelere sormak istedim
Mumyy Nur000 umarım değildir ilk gebeligimde kendi sancım olmamıştı bilgim yok o yüzden üstte kalsın diye yazıyorum
Serha Nur000 düzenli aralıklarla gelmiyorsa yalancı sancıdır gün yorgunluğundan olur demişti bende doktor ayağını hafif yukarı kaldırıp dinlenmeyi dene
Senay1 Nur000 doğum saçısı canm hastaneden yazıyorum 31 haftalık benim de dün öyle oldum hastaneye gittik 5 dakika da gelen doğum sancısı çıktı açıklığım 1 santım di yatırdılar hala bekliyorum
Zero2344 Nur000 canım 33 de bende öyleydim geçmeyen kasık ağrısı mide bulantısı dizlerim de hissizlik ama doktor normal dedi şimdi 34 deyim daha rahatım. Sol tarafına yat dinlen biraz geçmezse doktora git ihmal etme ne olur ne olmaz
Nur000 Serha uzaninca ağrı azalıyor ama yürüyünce bacaklarıma vuruyor ilk kez oldu korkuyorum. İnşallah yalancı şansıdır
MehmetBarlasinAnnesi Bende burda bekliyim 32 haftadayım birinden duymuştum bel ağrısı ve mide bulantısı varsa doğum yakın diye ama bilemem herkeste farklı seyredebilir en iyisi söylediğin gibi doktora görünmek canım
MehmetBarlasinAnnesi Bir de kasılmalar düzenli ve geçmeyen şekillerde günde 4 5 defadan fazlaysa doğum belirtisi demişti bi doktor
MehmetBarlasinAnnesi Nur000 insallah canım güzelce dinlen biraz bakalım belki geçer ama sakın doktoru ihmal etme bir de endişe etme yeter hersey çok güzel olacak Allahın izniyle 😇
selen89 Pis bir adet sancısı şeklinde başlamıştı benim arada gelip geri giden bir kaç saat sonra dahada fazlalaştı nişanım geldi sonradan en son 5 dk bir giriyor herkesin farklı seyrediyor en doğrusu doktorunuza sormanız ve bir hastaneye gidip nst ve çatı muayenesi olmanız
Nur000 selen89 doktorumda gel nst bakalım dedi eşimi bekliyorum gelsin gidicem. İnşallah doğum belirtisi değildir ya