Kızlar 28+3 gebeyim. Cuma günü kontrole gittim hiçbişey yoktu. Kan uyuşmazlığı için iğne vuruldum ondan sonra 2 gündür bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Normalde sabah erken saatlerde çok tekme atardı ama yok hiçbir hareket. Sadece çok çok az bi kere galiba tekme atıyo oda bağırsaklarımdan mı yoksa tekme mi belli bile olmuyo. Normalde tekmeleri çok sertti çünkü. Aynı durumu yaşayan var mı 😔😔😔