37 +1 günlük gebeyim şuan hastanedeyim nstye girdim bebek uyuduğu için kötü çıkmış nst dedi doktorum ağrım var dedim alttan muayene etti 3 cm açılman olmuş dedi zaten iki hafta önce 1 cm falandı açılmam şuan da 3 cm olmuş 2 saat yürü tekrardan nstye git bişeyler ye geri gel eğer açılma devam ederse yatış yapacaz doğuma alacaz dedi 2900 olmuş kilosu da dua edin kızlar muayene sonra kansı akıntı geldi bi parça ve muayene ederken biraz canım acısa da çocuğun başının sağa sola gittiğini hissettim çocuğun başı gelmiş açılmadan dolayı dedi