Knber vallah canim benim tansiyon da dusuk cok sıkıntı yaşıyorum 2-3dakika ayakta hareketsiz durayim hemen elden ayaktan kesiliyorum alisverise gidemiyorum kasada bekleyince hemen fenalasiyorum , ilk gunde beri boyle 18+4 oyle devam ediyor doktor anca tuzlu seyler ye diyor ama bana fayda etmiyor bile, sonunda arkadas dedi kalp doktoruna git diye onu dusunuyorum