34+2 günlük gebeyim dün biraz hareketli bi gündü benim için bugün sabah karnım çok sert aşağıya doğru hafiften bel ağrısı var öncesinde de kasılmalardan dolayı ilaç kullanmıştım merkezde oturuyor olsaydık hiç düşünmez acilden giriş yaptırır baktırırdım ilçedeyiz merkeze 100 km uzak oturduğumuz yer ,bu durum yorgunluktan normal mi fikrinize ihtiyacım var.