Deryaerbil 12.13. Haftalarında olup karnı belirginleşen hamişlerimiz burada mı ???? İnternetten 13. Hafta gebelik anne karnı yazıyorum kocaman kocaman karınlar 😂😂😂 bir benim mi çıkmıyor karnım ????
Eminos123 Deryaerbil 12 haftalikken karin belirginleşmez daha 24 haftadan sonra muthis buyuyor her hafta farkli buyuyor o haftalarda buyuse zaten 40 haftaya kadar kocaman dag olur
Mucize_ Acele etme :) benim de 19 da çıkmaya başladı 19a kadar bişi yoktu. İç karnın geniştir , çok belirgin olsun diye bekleme, hemen
Makbule_ Benim 24. Haftada çıkmıştı gören kimse 6 aylık hamiş olduğuma inanmıyor aka doktor beş öğün yemem gerektiğini söyledi bulantılardan yiğemiyorum premuture olcak diye korkum var
Meyracukurmaraz Benimde 20.haftada dar bişeyler giyince hafif belli oluyodu. Sabırsızlanıyorum çıkması için şimdi 31 haftalığız günden güne bile fark ediyo büyüdüğü. Hiç sabırsızlanma o göbek herşey engel oluyo 😂 yatamıyorsun yemek yaparken tezgaha çarpıyor yüzünü yıkarken bile sorun 😂
Yaseeeeeeee Haftadayım karnın ne kadar küçük diyo herkes 20. Haftada falan belirginleşmeye başlamıştı benimde 😂
Pinaralper Deryaerbil tabıkı o haftada karın olmaz daha cok kucuk iç karında genişse gec buyuyor onemlı olan karnının buyumesı degıl bebegın gelısımı onun gelısımınde sorun yoksa karnın buyumesın daha ıyı sonrasında ayakkabı bıle gıyemıceksın
Kebiredmrc 26.haftamdayım hamile olduğumu söylemesem kimse hamile olduğumu anlamıyor hamileyim dediğim de de hadi canım tepkileri alıyorum 😀 geç çıkması iyidir hareketlerin kısıtlanmıyor rahat hareket ediyorsun son aylarda rahat edersiniz
Taze_gebe Deryaerbil ayol yok ne karnı o haftada:) 🙊olması kadar olmaması da normal ödem olur gaz olur iç karnı dardır vs çıkar. Ama ben çok ilerki haftalarda çıkmıştı hiç dert etmeyin
_hamisanne Deryaerbil ilk gebelikse öyle oluyormuş benim arkadaşımın 15.hafta ama hiç göbek yok bende şu an 10.haftadayim bakalım neler olcak ❤️😂
Rabiiakaradas Deryaerbil benim 20. Haftada yumurta kadar cıkmıştı daha cok erken bence sizin için şimdi 31 haftalığız ancak belli oluyor 😅
Heather Deryaerbil 16 dan sonra bekleyin çıkıntıyı, şu an sadece pantolonları sıktıracak kadar belirgindir dışarıdan belli olmaz.
Esediii Deryaerbil 27.haftadda hamile oldugum anca anlasiliyordu hic karnim yoktu normal zaten henuz cikmmamasi sizin
Nurunannesiii12 Deryaerbil 25 haftaligim daha yeni cıktı gobegim o da henuz net hamile karni gibi durmuyor iç karin genişse o yuzdendir. 12 hafta çok cok erken🤭