Herkese merhaba. Bugün sağlıkocağına gittim idrar testi yaptılar ve idrarım da protein olduğunu söylediler. Detaylı ultrasonumu sordu hemşire kalbinde bir tane ışık var dedim ve bebeğin böbreklerinde hafif genişleme vardı. Bu protein tek başına bir anlam ifade etmez dedi. Ödem şişlik ve yüksek tansiyonum da yok. 27+5 haftalık hamileyim. Bu durumlarla karşılaşan var mı acaba ?? Varsa idrarda protein çıkınca ne oluyor ?