mmk01 Hem cuma hem bugün çatı muayenem yapıldı fakat çok zorlandım kasıldım vajinüsmusum rahat bırakamadım doğum esnasında bebeğe bişey olur diye riske atamadık zaten hazırlıklı gelmiştim lütfen dua ederseniz çok sevinirim çünkü aşırı derecede korkuyorumm
Eminea34 mmk01 ınsallah sag saglım cocgununu kucagına alırsın canım bende senın gıbıyım bajınısmus hastasıyım kendımı hıc bır sekılde muayne ettıremıyrum doğumun sonrasında tecrubelerını yazarsan belkı banada ilham olursun
mmk01 Eminea34 çıktım ağrım var bnm için biraz panikli stresli geçti benden önce ameliyata girenler gayet iyi sakinler Bnm biraz zor geçti hamilelikten dolayı acı eşipim çok çok düşmüş ondandır kesin