BayanZuzu Yagmur_849884 git gide azaliyodur canm endişe etme yada düzensiz bulantin olabilir ondandir heleki gebeligin yeniyse bu yaşadıkların çok normal ama sen yinede bı doktoruna danış içinde korku kalmasn
DuaElf Yagmur_849884 aynı tedirginliği bende yaşıyorum bir kaç gündür ama burada hep böyle şeyler olabildiğini yazmışlar. Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Bugün kontrolüm var içimde de bi korku ama hayırlısı her şey olacağına varır. Tefekkür etmek en güzeli🌸
Burcu4135 Yagmur_849884 benim doktorum 12.haftaya kadar belirtiler devam mı diye hep sormustu. Ona göre Belirtilerin devam etmesi iyi birseydi. Siz yine de bemce. Bi doktora görünün zarar gelmez.
Gamzeeece Benim gebeliğimin başından beri hiçbir belirtim yok hep tedirginim. Acaba yok mu bi sorun mu var vs diye ama sanırım normali buymus. Ama ıcimde hep bir korku yinede