Ben 2 gün önce doğum yaptım , eve geldiğimizden beri ağrılar içindeyim gaz sancısından ne yapmam gerek bilmiyorum hastanede toz ilaç sayesinde çok az gaz çıkardım eve geldik ,afedersiniz daha tuvalete hiç çıkmadım . Gaz yapamadım, bağırsaklarım aşırı kötü sesler geliyor Bebeğimi dahi tutamaz oldum sancılardan çok kötü durumdayım her gece ağlıyorum bağıra bağıra tam bebeği emzirmek için alıyorum sancı bastırıyor ve bırakmak zorunda kalıyorum kıvranıyorum . Ne yapmam gerektiğini bilen varsa banada yardımcı olsun allah rızası için 😣