Melekannesi46 içç . Ben 2 gün önce doğum yaptım , eve geldiğimizden beri ağrılar içindeyim gaz sancısından ne yapmam gerek bilmiyorum afedersiniz daha tuvalete hiç çıkmadım . Bebeğimi dahi tutamaz oldum sancılardan çok kötü durumdayım her gece ağlıyorum bağıra bağıra . Ne yapmam gerektiğini bilen varsa banada yardımcı olsun allah rızası için 😣