supermommm Kızlar şuan 4+2 gözüküyor uygulamaya göre kese kaç haftalıkken görünür sizler ne kadarlık Ken gördünüz
SusamTanecigi supermommm benim 4+3 alttan muayenede gördüm ama betanız ne acaba hani ona göre görünür diyebilirim
Meryemce92 supermommm 5 haftalıktı gittim keseyi gördük 6+1 de kalp atışı duydum. Kese göründüğünde beta değerim 4767 ydi.
SayeMom supermommm görmeyebilir betanız muhtemelen düsüktür ben tam 4 haftalıkken gittim kesem yoktu şimdi 5 haftalıgım 3-4 gün sonra doktora gideceğim cuma günü doktorum gözükür dedi 💜
Bsrahb 4+2 de gittik karnıma ultoroson ile baktı görünmedi kan verdim 1062,7 çıktı kese için 10 gün sonraya çağırdı
Mayacm Kubra_cecen benmde uygulamada 4+5 gozukuyo daha gıtmedım yarın gıderım buyuk ıhtımal cok heycanlı ☺️
Bsrahb supermommm normalde 2 gün sonra gel tekrar kan ver dedi fakat benim bi kürtajım var aynı süreci yaşamak İstemiyorum biraz geç çağırırsanız daha iyi olur dedim.O zaman 10 gün sonra gel dedi
Nurcanatila6 supermommm normal de hiçbir doktor yapmaz aslında alttan muayene yapsa bile hastanın yaptırmamasi lazım çok zararlı çünkü