Uyanık varmi aramizda az once sanki idrarımi yapıyormuşum gibi benden biseyler aktı yavas yavas baya bi lavaboyo gidip idrarimiyaptım ondan sonra gine az biseyler aktı suyum mu falan mi geldi yoksa udrarimi mi kaçırdım ağrım sızım yok hicbisey anlamadım