DNZMHMHT ben 27. Haftada hazırlamıştım ne olur ne olmaz diye
hastanenizin ne verdiğine bahoi bizim ki kiyafet bez alt açma falan veriyodu bebek için 10 tane bez aldık ama yetmedi hastaneden verilenleri kullandık birde ekstra bez istedik sırf üstünü değiştirmiş olmak için değiştirdik bir sürü kıyafet almıştım hiç gerek kalmadı
Ama kendime iki gecelik aldım ikisinide kullandım çorap için usumedik ben ama ayağım sıcak olsun diye giydim sezeryan olmuştum depend i kullandım çok rahat ama bir paket bile bitmedi emzik kullandım biberon almıştım ama hastanede şırınga ile besliyolar bebeği mama vermiştik biz havlu götürdüm ama kullanmadım peçete ve çöp poşetini kullandım