Korkma canım öncelikle bol bol dua et ve gönlünü ferah tut bende çok korkuyordum sezaryen den ama korkulacak hiçbişi yokmuş geneli bilmem spinal sezaryen oldum doğum da sonrası da çok rahat geçti benim için hiçbişi hissetmiyordum ve anlamıyosun biraz ağrın oluyor oda ağrı kesicilerle geçiyor kendini korkutma hiç sen bol bol dua et içini ferah tut bebeğini kollarına alınca hepsi geçicek merak etme