metehaninannesiii Nefesim01 kesin bir çözüm yoktur çatlak olayı genetiktir siz krem kullanırsınız çatışmayı önlemek için ama çatlayacagi varsa çatlıyor yani
Neseli5 Nefesim01 genetik malesef anneniz çatlamışsa bundan kaçış yok bende krem kullandım, yağ sürdüm ama son zamanlarda çatladım, hiç önemi yok çünkü bebeğimin sağlığı çok daha önemli
orkidehaniimm Nefesim01 20. haftadayım daha ,çok erken olmasına rağmen karnımın alt kısmında minicik çatlak gördüm🤷🏻♀️ İlk aylardan beri çatlak için bio oil kullanıyorum ama yine de çatladı yani yapın buna elverişliyse naparsan yap çatlar yine de nemli tut
nergiz__ Nefesim01 Annemin göbeği çatlak içinde ben de çatlamasından korktuğum için hep yağlar kremler kullandım göbeğimde hiç çatlak oluşmadı ama bacaklarıma sürmediğim için hep çatladı evet ırsi olabilir ama kremlenen yerler çatlamıyor dikkat edilince , ben duştan sonra kayısı ve badem yağını karıştırıp sürdüm her akşam yatmadan lierac krem sürdüm sabahları zeytinyağlı vücut kremi sürdüm şimdi son haftalarda haftada 2 3 kez kantaron yağı sürüyorum bayağı dikkat ettim keşke her yerime sürseydim
Burcudag01 Ben uni baby vazelinini kullanıyorum krem formüllü ama Farmasinin Aynısefa balsamı var onu kullanıp çok memnun kalan var hatta hiç çatlamayan şimdi onu düşünüyorum tam çatlamadan bilginiz olsun inşallah işe yarar ☺️
Aanneoldumm Bebe yağı kullandım çatır çatır çatladım hem de 27. Haftamda genetik olduğunu düşünüyorum
Burcudag01 Acemianne94 Bende şu an bişey yok 11 haftadayım ama çatlamaktan korkuyorum inşallah çatlamam. Gerçi hamileliğe dair hiç bir belirtimde yok hala ne yüzüm çillendi ne başka bişey inşallah çatlamada olmaz 🤭☺️
Vnslya Ne bulduysanız sürün ben yoğun yapılı bi kremim vardı içine kantaron yağı ile karıştırdım onu kullanıyorum bnce özel bisi almanıza gerek yok 11 kilo aldım bekarlık çatlaklarım vardı 33 haftaligim daha çatlamadım lierac falanda aldım ama nemlendirmesini hic beğenmedim kendi karisimim daha iyi geliyor boşa para harcamayın markalara
Hnmeli Kalsiyum depolarınıza dikkat edin, vücudun çatlamasının en önemli nedeni kalsiyum depolarının azalması, bebek hücre içindeki kalsiyumu kullanıyor ve cilt elastikiyetini kaybediyor, ve yağlamayı unutmayın bol bol
Nihal42- Nefesim01 saf zeytinyağı kullan. Hindistancevizi yağı. Aslında eline geçen yağı kullan vücudun sürekli nemli olsun Ha kesin çözüm mü asla değil ama azaltabilrisin. Ben her duştan sonra yağlı güreşçi gibi oluyorum yağ içinde vıcık vıcık 🙈
Tamerve06 Burcudag01 Evet bence de kullanın hatta ben herhün haftada 2 kez falan sürüyorum. Ama bacaklarıma sürmediğim için çatladı ama karnımda yok herhangi birşey