Dilaragktas Bu dogum parası için? Basvurmak şart mı? Dogum yapalı nerdeyse 2 ay oluyor ama parası yatmadı? Başvurmadan alan var mı parayı?
muallimehanimmom5 Doğum parası tüm doğum yapanlara mı yatıyor herhangi bir şartı var mı ne kadar bir ücret yatıyor Dilaragktas
Emnemrahf Ben başvurdum haziranın 7 sinde temmuz sonu gibi yatar dediler henüz yatmadı e devletten baktınız mı işleme almışlarmı
acabakim Ebrar3435 kaymakamlığa başvuru yapılıyor diye biliyorum. İlk çocuk için farklı tutar, ikinci çocuk için farklı tutar veriliyormus
2bebeli İlk kızımda emzirme parası pttye otomatik yatmisti. Dogum parasi için sosyal hizmetlere gitmeniz gerekiyor ordan başvuru yapiyorsunuz