Mooommyy1 Gün içinde cok iyiyim ancak her sabah mutlaka safra kusuyorum … gebeligin bası dan beri böyleyim hic bitmedi 🤦♀️🥺 sanirim dogurana kadar surucek bu sekilde ….
Almiram31 Mooommyy1 bende öyleyim canım ilk gebeliğimdede öyleydi vok şükür birsey olmadı her sabah safra kusmadan kahvaltıya başlayamıyorum☺️
Mooommyy1 Deletedmom23234 😑😑 kendim icin degil bebek icin korkuyorum biraz cok kasıyorum kendimi kusarken🤦♀️
Mooommyy1 Deletedmom23234 aslinda hic dusunmemisyim.cunku ben bi belli zaman duzelmistim sonra tekrar kusmaya basladim arada ilac kullanmiyordum . Hic dusunmemistim haklisiniz olabilir kesinlikle 🙏🤦♀️
Deletedmom23234 Mooommyy1 Evet olabilir, doktorunuza danışın ve başka bir demir ilacı kullanın. Doktorum çok kötü olursan 2 günde bir iç demişti ama ben içmiyorum 😬🙈
Mooommyy1 Almiram31 cok sükür 🙏 bende oyleyim malesefnilk gebelik olunca korkuyorum biraz bebeginnkilosu dusucek bisey olucak diye