Merhabalar 🙋🏽♀️ Ben çalışan biriyim işyerim elbise giymeye pek müsait değil , eczanede çalışıyorum , raftan ürün almak veya rafa ürün yerleştirmek için merdiven kullanmam gerekiyor o yüzden elbiseyle rahat edemiyorum… sürekli tayt tunik giyiyiyorum 🥺 hamile pantolonları sürekli popomdan düşüyo çekeleye çekeleye kenarlarını yırtıyorum 😕 tulumlarımın içinede göbek bölgemden kaynaklı sığamıyorum 🙄🥺ne giycem ben 🙈