beyza1234 Merhaba 29 haftalık hamileyim 2 gündür ellerim inanılmaz ödem yaptı birşey tutmakta güçlük cekiyorum ellerimi sıkamıyorum ve cok agrısı oluyor elleri bukadar yogun ödem yapan var mı gebelik zehirlenmesi vs diyorlar böyle bişey belirtisi olabilir mi
Symazturk beyza1234 Allah korusun gebelik zehirlenmesi olsa bebek hareketlerinde bir sorun olur kanamanız başlar. Hiç duymamıştım böyle bir şeye gebelik zehirlenmesi dendiğini . Yürüyüş yapıp tuzu azaltın eder düzelmezse doktorunuza gidersiniz
Rabiaduymus beyza1234 ayni durum malesef bende de var ve 1 bucuk aydır cekiyorum doktor tuzu kes dedi ama tuzssuz hicbirsey yiyemiyorum nasil olucak bilemiyorum
EceZ beyza1234 benim slerji rahatsızlığım olduğundan normal zamanda da hep şiştiği için hamilelikte de alştkm🙈 aşırı sinir bozucu bir durum geriliyo davul oluyo kızarıo 🥺 doğumdan sınra geçicek sizinkiler m etmeyin ya ben napiym 🙇🏻♀️
beyza1234 Symazturk persembe günü rutin kontrolümüz var gidince soracagım gebelik zehirlenmesi belirtilerinden biriymiş el şişmesi ama tek basına bir belirleyici olacagını sanmıyorum bende baska bulgularda olurdu öyle olsa sanırım
beyza1234 Rabiaduymus benim baska biyerde ödememim yok daha sadece elde olunca garip geldi tuzu kesip suyu çoğaltayım bugün dikkat edeyim biraz umarım azalır cok zor bişeymiş agrı yapıyor resmen
kubrakokcan beyza1234 Benimde ellerim aynı şekilde. Magnezyum a başladım ağrısı için ama faydası olmadı. Doktor kontrolümde tansiyonumun yüksek olduğunu öğrendim. Tuz zaten hiç kullanmıyorum normalde de. Ama tansiyonum sürekli yüksek. Sizin de tansiyon olabilir
beyza1234 Sblkrc evde tansiyon aletimiz yok bugün alayım bulunsun 🙏🏻 tansiyon yükselmesi de varsa tehlikeliymiş
Celiklibusee beyza1234 tansiyonunuza düzenli olarak bakın gebelik zehirlenmesi için onun dısında bol su yürüyüş ve tuzu azaltın
Fatmaaaaa123 beyza1234 benimde dışarı çıkınca çok yorulunca güneşte kalınca ellerim acayip şişiyor bide karincalaniyor ilk bebeğimde bende yaşadım gebelik zehirlenmesi hemen doğuma aldılar 34 haftalikti oğlum 10 gün kuvezdw kaldı simdi 2 yaşına girecek ben 24 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah aynı şeyleri yasamam gene sende tansiyonunu düzenli ölç canım yüksek tansiyondan da olabiliyor ben bu gebeliğimde oksapar iğne kullanıyorum biraz daha rahatım çok şükür
Kamile71 beyza1234 gebelik zehirlenmesi değil onun için idrarda protein kaçağı olması gerek , ayrıca o haftalarda hepimizde el ayak yüz şişmesi oluyo suyu fazla iç tuzlu yeme karbonhidrat azalt bol yoğurt ye sebze ye düzelir