Esrayprk ilk gebeliğim bu,normalde ilk gebelikte anlaşılmazmış.Bende ki kısalıktan şüphelendi doktorum 2 haftada bir kontrole gidiyordum orada çıktı zaten,iyice kısalmış bir anda.Serklaj oldum(rahim ağzına dikiş atıldı) şu an günde 4 progestan,haftada bir iğnesini oluyorum.