Merhaba kızlar bebeğim iki aylık asla uykuya dalamıyor sabaha kadar uyanık zaten gazlı bi bebek gazı olmasa bile her ihtiyacını karşıladıktan sonra bile kıpır kıpır sabah kadar uyumak bilmiyor karnı tok altı temiz gazı çıkarıldı yani sakin karanlık bi odada uyutmaya çalışıyorum hiç bi gece uyumuyor beş altı saaat uyumuyor ve gerçekten aşırı zorlanıyorum çünkü en fazla bi saat uyuyor öğlen de uykusu çok az uyumuyor asla gün içinde iki saat anca uyuyorum ve artık tansiyonum düşmek üzere sakinleştirici yatıştırıcı tarzında bitkisel bebeklere göre yan etkisi olmayan bi ilaç var mıdır acaba?Rica etsem yardımcı olur musunuz bu ara sakın linçlemeye çalışmayın asla hiç bi anne bebeğinin kötülüğünü düşünmez hem o sa uyusun uykusu düzene girmeli diye düşünüyorum yargılayacaklar gelmesin lütfen