Korkmayın bence, benimde oldu ilk gün çok az kanamam oldu bende ayaklarımı yukarı biyere uzatıp tüm gün dinlendim. Ertesi gün doktora gittim yerleşme kanaması dedi 1 hafta ev işi yapma dinlen ama düşük tehliken yok dedi.Ona rağmen 6 gün boyunca devam eden kahverengi lekem oldu ve her tuvalete gittiğimde kan kokusu geliyordu. Bende doktorumun sözünü dinledim ve 1 hafta hiç iş yapmadım hep dinlendim sonra geçti. Benim kanamam olduğu sıralar 11 haftalıktım.