Kızlar merhaba. Sabahtan beri idrarımı yaparken yanmam oluyor, gündüz bı ara geçmişti fakat gece saat 11 de uyumak için yatağa girdim bu saat oldu yanmadan uyuyamadım 20 25 defa gitmişimdir tuvalete az önce gittiğimde bir baktım ki açık pembe kan gelmiş eşime söyledim enfeksiyon vardır normal korkma diyor. Fakat çok korkuyorum nolur yardım edin sabaha doktora gideceğiz ama kanamayı görünce çok korktum 22+3 haftaligm