Dilan__ bende burda kalim,
Ama kolonu artık kimseler tavsiye etmiyor bence gitmeyin sırf para tuzağı, benim hastanem floryada, ama burda yakın medilife b. Düzüne gittim 2 kere çokk memnun kaldım doktorlardan, şimdi görümcem de gidiyor oraya hatta, bence oraya araştırın doktorlarından bile vu sitede çok memnun kalanlar var