Merhaba güzel anne adayları .. 39 haftalık olduk biraz ağrım vardı bide sertleşme ve bebek hareketlerinde azalöa olunca saat 1 de acile gittim doğumhaneye soktular nst için ama keşke hiç gitmeseydim dedim 😑😑 doğum yapıyordu biri aramızda sadece perde vardı o bağrışları yalvarmaları hepsini duydukça mahvoldum bide herkes onla ilgilendiii için doğum bitene kadar içerde kaldım maalesef ben zannediyordum ki bebek çıkınca bitipyor bebek çıktı eşi içinde kadın bir sürü bağırdı acı çekti .. resmen korkudan uyuyamuyorum unutamuyoeum duyduklarımk 😑😑😩 sezeryan olmak istemiyorsum ama şu andan itibaren istiyorum galiba bebek de biraz kilolu bizim allah kurtarsın herkesi bi avazda 😑😑😑