nefizemoustafa bende 20 haftalığım bu hafta da hissetmeye başladım canım bende bundan önce hıssetmezdım sorarlardı hatta oynamıyormu fln dıye yok derdım ama su an artık hıssedıyorum ve çok güzel keşke hep oynasa hep hıssetsem dıyorum karnımda 😍benım ilk gebeliğim😍 ilk gebelikten ve karnın yağ tabakasından hıssedılmıyır sızınkıde ilk ise ondandır bundan sonraki hafta da hıssersım