Allah’ıma şükürler olsun ki doğum hikayemi ben de yazabiliyorum artık 🤲 öncelikle hepinizi Allah kurtarsın. Ben spinal sezeryan oldum mecburen epilepsi hastasıyım. Sezeryan tarihim normalde yarındı onun için hastane covid testi istedi. Şansa hiçbir şikayetim yokken pozitif olduğumu öğrendim . Ve doktorumu arayarak pazar günü yani bugün almasını rica ettim. Sağolsun aldı. Öncelikle benim canım biraz beldeki iğneden yandı ama abartılcak kadar değil. Yattıktan sonra hiçbir şey hissetmedim. Bebeğimin sesini duydum 5 dk sonra o anı unutamam 🥺 Sonrasında hazırlayıp yoğun bakıma aldılar 4 5 saat kadar kaldı. Çok şükür şimdi çıktı test yapıldı ona da dua edin negatif olsun nolur 🙏🏻🤲 kötü olan ayrı ayrı odalardayız ama buna da şükür 🙏🏻 Ben atlattım darısı sizin başınıza ama inanın hiç korkulcak birşey yok ben çok panik yapan biri olarak söylüyorum merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🙏🏻