Arkadaşlar 37 haftalık doğum yaptım sütüm geliyor gelmiyor gibi bişey oğlum ilkte memeyi tuttu şuan tutmak istemiyor oda sütüm az geldiği için sağdım ağzına şırıngayla verdim mama takviyesi yapıyoruz mecbur böyle durum yaşayan varmı nasıl emzirebilirim