Demetb Sevdess kim yasak dedi ki? Ben ikisini birden aldım sorun yaşamadım, doktorum da öyle bir şey demedi. zaten 12 hafta boyunca bebek sizin önceki depolarınızdan besleniyor merak etmeyin :)
Sevdess Demetb Doktorum kullanma dedi, bulantın geçince ilacı bırakır öyle başlarsın dedi. Ne folikasit nede multivitamin kullanabiliyorum. Zaten iştahsızlığım var düzgün beslenemiyorum😭
Dilekcnkn Sevdess Bence folik asiti içmen lazım doktorun neden içme demiş anlamış değilim en önemlisi birde bende prilam kullandım ama folik asitte kullanıyordum yani
Gamzissss Sevdess 8.ayın içindeyim ve aşırı bulsntılı bi hamilelik yaşıyorum işk gündem bu yana Prilam içiyorum folik asit de içtim su an da vitaminde içiyorum doktorumun tavsiyesiyle reçetesiyle yani neden öyle demiş ki ?