Merhaba hanımlar üc dört haftadır uyuyamıyorum 24 +4olduk daha cok erken başladı bu uykusuzluk bende.Gögsümden nefesim cıkmıyo nefesim daralıyo kardiyoloji ve kulakburun bogaza gittim hastaneye git dr sor diyeceklere baştan söyleyim.Hicbir sey cıkmadı.Bu sekilde nefes darlıgı yaşayan varmı çare buldunuzmu.